מדיניות משפטית

מדיניות ה"עוגיות"

אתר זה משתמש בעוגיות (Cookies) כדי להבחין בינך לבין משתמשים אחרים באתר. עוגיה היא קובץ קטן של אותיות ומספרים שאנו מאחסנים בדפדפן שלך או בכונן הקשיח של המכשיר שלך אם אתה מסכים לכך. העוגיות מסייעות לנו לאסוף נתונים מצטברים לגבי תנועה ופעילות באתר, כך שנוכל להציע חוויות וכלים טובים יותר בעתיד. בהמשך הגלישה באתר זה, הנך מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.

אנו משתמשים בסוגי העוגיות הבאים:

  • עוגיות הכרחיות/חייבות - עוגיות אלו נדרשות לצורך תפעול האתר.
  • עוגיות אנליטיות/ביצועיות - עוגיות אלו מאפשרות לנו לזהות ולספור את מספר המבקרים ולראות כיצד מבקרים נעים באתר. הדבר מסייע לנו לשפר את אופן פעולתו של האתר, לדוגמה, על ידי הבטחת כי משתמשים מוצאים את מה שהם מחפשים בקלות.

יש לציין כי צדדים שלישיים (כולל, לדוגמה, ספקים של שירותים חיצוניים כמו שירותי ניתוח תעבורה) עשויים גם להשתמש בעוגיות, שאין לנו שליטה עליהם.

תוכל לחסום עוגיות על ידי הפעלת ההגדרה בדפדפן המאפשרת לך לסרב לשימוש בעוגיות (שבדרך כלל נמצאת בתפריט 'ערוך'). אם ביטלת את JavaScript, לא תוכל להשתמש באתר זה. אם תשתמש בהגדרות הדפדפן שלך לחסום את כל העוגיות (כולל עוגיות הכרחיות), ייתכן שלא תוכל לגשת לכל חלקי האתר.

בעת השימוש באתר זה, העוגיות המתוארות לעיל מאוחסנות במכשיר שלך, אך ניתן להסיר אותן בכל עת. אופן הסרת העוגיות תלוי בדפדפן בו אתה משתמש. בדפדפן Chrome, לדוגמה, ניתן לבצע זאת באמצעות: הגדרות > מתקדם > ניקוי נתוני גלישה > וכו'.

מלבד עוגיות הכרחיות, כל העוגיות יפוגו אוטומטית לאחר 25 חודשים.